onsdag 7 januari 2009

Tungelstabo?

Har precis kommit hem nu. Var ju på visning som sagt och direkt efter åkte jag och baby till Handen. Jag fick ett par leggings, mohaha. :)
men iallafall.. visningen då. Aaas myyysig lägenhet. Storleken är helt okej, och uteplatsen var mycket större än vad jag trodde. Vi vill ha den! Vart kär i uteplatsen. så jävla nice det skulle vara på somrarna, sitta och grilla, sola och släppa ut marsvinen på gräset. Åh, perfekt.
Det enda jag inte tyckte om var tapeterna, dom var fan hemska! Såg ut som en trollkarl bott där. I vardagsrummet var det typ ASBLÅ tapet med guldstjärnor på, as fult. Sen resten var bara massa fula blommor och skit. Nä, om vi får den, då åker tapeterna på engång. Annars var den fan nice. :)
Fortsätt hålla tummarna :)

2 kommentarer:

NadiaSeppanen sa...

Tungelsta är nice, själv har man ju bott här i 18 år!

Marynator sa...

Då kaaanske vi blir grannar mohaha fast jag vet inte vart i tungelsta du bor, men de kan va! :P