onsdag 14 januari 2009

Hemlösa är roliga eller läskiga, har inte bestämt mig.

Nu är jag hemma igen. Var ju som sagt på Klubben och tittade på Anettas band, Coctail. dom var sååå duktiga och jag är så stooolt över lilla Anetta som var så nervös, haha. Det gick ju jätte bra!
Vart sugen på att gå upp på scen själv där ett tag. Skulle vara kul... saknar ju det som fan :P

Anetta och Fredrik m.fl drog typ en stund efter att hon spelat, men jag stannade kvar. HELT SJÄLV. För jag hade bestämt med min Fredric att jag skulle komma till hans jobb, och han slutar ju kl 22. Så jag tänkte att jag kunde ju kolla på de andra banden sålänge. Men fyyfaan va trist det var att stå där själv, så jag ångrade mig. Jag åkte helt enkelt hem. Sorry älskling.

På vågen hem, när jag gick till Gullmars så träffade jag en hamlös liten fuddirutt som självklart skulle börja snacka. Jag hörde inte va han sa först eftersom jag lyssnade på musik, så jag tog ur örgrejerna och hör...


Hemlös: Guuuud så gulligt!
Jag: Va?
Hemlös: Guuuud så gulligt!!!
Jag: ???
Hemlös: *Gör chester hur jag gjorde när jag tog ut lurarna ur öronen* Det är så gulligt!
Jag: Ahaa...
Hemlös: jag har en idé! Jag funderar på att borra hål i huvudet så man kan sätta sladdar där.
Jag: Eh, hehe okej gör det du... Men det skulle inte jag göra.
Hemlös: Nehe okej...
Hemlös: Du är en fin tjej, var rädd om dig.
Jag: Absolut.
Hemlös: VAR rädd om dig! Var inte med killar som är boogie.
Jag: Vad är boogie för något?
Hemlös: Inget, låt ingen vara dum mot dig bara. Var bara med bra killar.
Jag: Jag har redan en bra.
Hemlös: Du är en fin tjej, var rädd om dig.
Jag: Ja...
*Tystnad*
Jag: Får jag gå nu?
Hemlös: Ja, gå du.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skulle ha letat upp mig och de andra gitarristerna i bandet så hade vi kunnat hålla dig sällis ^^ Jag vet inte ens om det var dig jag såg?