lördag 10 januari 2009

FUCKING SKOJAR DU?!


Linda jävla Haglund är med i Let's dance! Skojar ni med mig ELLER?
För er som inte vet så var hon min klassföreståndare på högstadiet, från årskurs 6-9.
Det är ingen människa som jag tycker om någonstans. Jag kommer ihåg hur hon hittade på massa saker om mig och ringde till mina föräldrar. Tex att hon hade sett mig stå och röka hash på skolan eller vad fan det var. Vilket ALDRIG inträffade! Herregud vad jag hatade henne, verkligen hatade. Där har vi verkligen någon som bara är full av skitsnack.
Usch.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Linda Haglund? Hon är ju inte bara din gamla klassförståndare utan även en jäkligt bra fd löpare ^^ Jag minns att jag tyckte hon var söt på den tiden *S*

Marynator sa...

haha jag vet, men jag tycker inte om henne ändå :P