måndag 5 januari 2009

2 dagar senare.

Ja, jag skulle ju sy min korsett i förra inlägget, men det gjorde jag inte förrän idag! Aldelles nyss, 2 dagar senare. Eftersom Fredric hade slavat bort mina nålar och inte köpte nya förrän idag så fick det bli så... men nu passar den iallafall :)

Är så jäävla trött, vill bara vara ledig nu men det får jag inte vara förrän på onsdag och sen i helgen. Skulle behöva sova en hel dag nu känns det som.
Fredric kom och hälsade på mig på jobbet idag förresten, efter han hade handlat hö och mat åt mina svin. Så söt... Så jag fick sällskap hem och en korsordstiding mohaha, så nu har jag någonting att göra på jobbet imorgon.
Tideninge hette typ "Lätta korsord", men dom verkar faan inte vara så jävla lätta. Jag behöver BUSLÄTTA. Ja, jag har inte så bra ordförråd, så jag suger på korsord egentligen... men det är faktiskt kul.... när jag väl kan någon så jag får känna mig lite smart.

Aja, nu ska jag och Fredric spela ett data spela som jag inte spelat på as länge, så det lär ju gå åt helvete.

Inga kommentarer: