fredag 2 januari 2009

Nyåret.

Ja, igår blev bara en-ligga-i-soffan-dag för mig och Fredric och kolla på tv och beställa hem pizza.
ja, nyåret då... det var trevligt, men jag är inte helt nöjd faktiskt. Vi var då hemma hos David.. det var jag, med 7 killar. Så ibörjan av kvällen satt vi bara och spelade ölspelet och snacka skit, vilket var hyffsat kul. Sen kom 12 slaget och plötsligt var hälften av killarna halvnakna utomhus.
Sedan när vi gått in igen så var nästan alla halvnakna (inte jag), för dom bestämde sig för att börja brottas och köra armbrytning. Hmmm... vart hade jag hamnat? haha
Sedan vart jag bara sur, för Fredric vart för jävla full och det blev att jag fick ta hand om honom somvanligt.
På bussen hem slog jag honom ett antal gånger och var tvungen att rycka han i håret eftersom hans huvud åkte runt och hade sitt egna liv. Så ja, mitt nyår kunde vart bättre...
Få bilder kommer väl sen tror jag, för nu ska jag göra mig klar till jobbet.

Inga kommentarer: