torsdag 22 januari 2009

Mms

"Haha jag fick en överraskning i bilen av Johan, ett stort tuggummi ägg :P och irak ligger i asien ;)"

Detta mms fick jag av Gaby på vägen hem från jobbet. Ja jag ska förklara det nu...
Ca en timme innan så pratade vi om att vi inte brukade få några överraskningar av våra pojkar tex blommor och sånt osv. Så får hon en bara en timme senare!!! FUSK! Jag vill också ha ett jätteägg! :P
Så nu sitter jag och väntar på att Fredric ska komma hem så jag också kan få en överraskning, haha. Man kan ju alltid hoppas :)

Det där med att Irak ligger i asien, ja.. vi pratade om melodifestivalen och jag berättade gammal grej hur det skulle vara om Irak var med där. Då sa Gaby "Men Irak ligger väl inte i europa?" och jag säger "JOHO". Sedan vart vi båda osäkra, men det visade sig tydligen att Gaby hade rätt.

Sedan när jag skulle gå till bussen så tror jag att Gaby la en förbannelse på mig. För innan vi delade på oss så sa hon "gå försiktigt nu". Några sekunder senare flyyyger jag upp i luften och ner på röven i snön! Jävla tur att ingen såg mig dock, hade vart pinsamt :)

Inga kommentarer: