söndag 18 januari 2009

Ingen bra dag.

Igår var en helt okej dag! Jag var ju med Erika och Dessi hemma hos Pia och Julia med en massa tjejer och käka lite mat, drack och tjattarade. Inger sådär jätte speciellt hände, men det var trevligt... kul och träffa lite nya människor. Sedan efter det så drog vi hem till Tias som bor typ ett hus bort ifrån där vi redan var. Så där hängde vi ett tag och spelade rock band och tjattrade lite till. Jag var väl hemma runt 03 tror jag.
Imose var hemskt. För det först försov jag mig så jag slänger mig upp och gör det jag ska... sen märker jag att jag har fan ingenting att äta på min luch på jobbet idag.
Så jag väcker Fredric och frågar : Vadfan ska jag äta idag? Vi har ju fan ingen mat!
Så snäll som Fredric är så gick han upp och gjorde nyponsoppa åt mig. Bättre än ingenting.
Sen sprnag jag typ till bussen, men när jag sprungit en bit hittar jag inte min mobil. Så jag kutar hem igen och letar... när jag upptäcker att den låg i fickan hela tiden... såklart. Så jag springer till bussen igen. A... det var ialalfall en jävligt stressig morgon.
Så här sitter jag nu, på jobbet, på min lunch och äter nyponsoppa.
Vill bara hem och SOVA!

Inga kommentarer: