onsdag 28 januari 2009

Tungelsta here we come!

Lena från Haninge bostäder ringde mig idag och sa att jag och Fredric hade fått en lägenhet på Rosgården 34 i Tungelsta. Det var tyvärr inte den lägenheten med uteplats som jag hoppats på. Utan den här var på ovanvåningen istället, och det är en mycket större 2:a än den andra. Fast fan... jag hade verkligen velat ha uteplatsjäveln. Men vi ska fan ta den, allt är väl bättre än där vi bor nu? I Jordbro... usch.
Fast det som är läskigt är att vi inte ens har vart och sett lägenheten. Tänk om det är värsta rucklet! Det känns lite jobbigt hehe... men det tror jag nog inte. Hemska tapeter kan det ju vara, men jag tapetserar gärna om :D
Aja, så om 3 månader eller mindre så bor Marie, Fredric, Koopa, Roger och Rags i Tungelsta. :) (På landet)

3 kommentarer:

Anonym sa...

man tackar, jag älskar sarkasm! :)

Jess sa...

Fan va kul! Grattis! :-D

Marynator sa...

hihi tack