fredag 3 juli 2009

Oj, hej.

Nu var det minsann dålig uppdatering här. Har ju fan haft fullt upp här minsann. I onsdags skulle jag, Tessie, Fredric, Dennis och Ante till Harrys, på någon Rockspot fest. Men Ante, den smarte, hade glömt sitt leg hemma hos mig och Fredric så han kom inte in! Han tyckte att vi skulle lämna honom och gå in och ha kul, men vafan... det går ju inte. Så vi drog till något ställe på söder istället där det inte stog vakter och kollade leg, haha.
Sedan föröskte vi åka hem i tid, eftersom nästa dag, alltså igår, skulle vi åka kl 8 till Sundsvall. Jag och Fredric skulle på begravning där uppe och dom andra två herrarna bor ju där uppe så dom åkte med oss hem typ.
Men vi försov oss såklart men vi hann ändå.
Usch, jag har aldrig vart på begravning förr så detta blev första för mig och jag hoppas faaan inte att jag behöver gå på fler. Det var fan det hemskaste jag vart med om.
Jag gråter ju oftast såfort jag ser någon annan gråta, och där grät ju verkligen alla och det var så jävla hemskt. Så jag satt ju där och grät och snora jag med. Nä usch, fyfan för att folk ska behöva dö. Jag vill då aldrig mer gå på en begravning igen. No, no.
Men iallafal så var vi väl i sundsvall från kl 14 till kl 21 ungefär. Vi tänkte först sova hemma hos Fredrics mor, men det blev inte så.
Vi åkte hem direkt istället, vilken kanske inte var jätte smart egentligen. För både jag och Fredric var så jävla trötta och kunde knappt hålla oss vakna hela vägen, så vi fick stanna till flera gånger för att vakna till lite. Det var lite läskigt faktiskt, men vi kom hem tillslut vid 2 tiden :P
Nä, nu ska jag äta frukost. Farväl sålänge.

Inga kommentarer: