söndag 5 juli 2009

assss

Ja, igår var jävligt mys. Var ju på Kolmården hela dagen med älskling och lillebror. Fast både jag och Fredric var hur trötta som helst. Fredric hade ju jobbat till kl 01 dagen innan sedan när han kom hem höll jag oss vakna med världens magont! Hade så jääävla ont i magen så jag visste inte vad. Så fredric vart orolig och ringde någon läkare som sa att det kunde vara urinvägsinfektion.
Urinvägsinfektion? Har man det om man har riktigt jävla ont i magen? Låter jävligt konstigt. Hon har ju bara gissat på något för att bli av med oss kl 5 på morgonen.
Men iallafall så gick det över sen och vi somnade runt 5 tiden, och vi hade ställt klockan på 7. Mycket roligt, och ja vi försov oss men det gick bra ändå :P
Fick låna min systers systemkamera under dagen vi var där, men jag har inte fått bilderna ännu men dom kommer senare när hon orkar skicka dom till mig I guess.
När vi åkte hem var vi så jävla trötta och somnade på soffan tills typ kl 23.30. Sedan vare bara att gå och lägga sig i sängen och sova tills idag! ;)
Aja, jag hoppas jag får lite bilder idag då som jag kan lägga upp här. Nu ska jag terra Fredric lite.

Inga kommentarer: